check Gratis verzending vanaf € 119,00
check Retourneren tot 14 dagen
check Betaal over 30 dagen
check Groothandel - B2B

Inkoop

Hoe bestel ik in de online shop?




1. Naast elk product vind je een grote oranje knop "TOEVOEGEN AAN MANDJE". Klik hierop om het geselecteerde product toe te voegen aan het winkelmandje. 2. Nadat je het product in het winkelmandje hebt gelegd, wordt je gevraagd of je de bestelling wilt annuleren.

2. nadat je het product in het winkelmandje hebt gelegd, krijg je de vraag of je verder wilt winkelen ("verder winkelen") of dat je verder wilt gaan met de bestelling ("bestellen"). 3. nadat je de optie "bestellen" hebt geselecteerd, krijg je de vraag of je verder wilt gaan met de bestelling.

Na het selecteren van de optie "Bestellen" wordt u doorverwezen naar de winkelwagen. 4. Als u meer dan één bestelling wilt plaatsen, kunt u een bestelling plaatsen.

4. Als u meer dan één van een geselecteerd product wilt bestellen, kunt u het aantal verhogen in de winkelwagen of op de productkaart.

5. Als u een kortingscode hebt, voert u deze in het veld in dat verschijnt nadat u op het plusteken in het gedeelte "Ik heb een kortingscode" hebt geklikt.

6. Klik op de knop "LEVERING EN BETALING" om naar het tabblad te gaan voor het selecteren van betaal- en leveringsmethoden.

7. Als je niet bent ingelogd, ga je naar de inlogpagina. Je kunt inloggen op je account, een nieuwe account aanmaken of de optie "KOPEN ZONDER REGISTRATIE" selecteren. We raden je aan om je aan te melden bij je account of een nieuwe account aan te maken als dit je eerste aankoop in onze winkel is. Met een account heb je toegang tot je bestelgeschiedenis, waardoor je je volgende aankopen nog sneller kunt doen!

8. Kies je betaalmethode en verzendmethode.

9. Klik op "LEVERING EN BETALING" in de laatste stap. Je ziet dan de informatie dat de bestelling is geaccepteerd voor verwerking, evenals je bestelnummer, dat het waard is om te bewaren.




Hoe kan ik telefonisch een bestelling plaatsen?




Onze specialisten staan voor je klaar op 0048 17 247 22 20 van maandag tot en met vrijdag van 8:00 tot 17:00 uur. Wil je telefonisch een bestelling plaatsen? Het is eenvoudig en duurt niet langer dan een paar minuten. Lees hier hoe je je kunt voorbereiden op telefonische aankopen.




1. Bereid je gegevens voor:

Telefoonnummer (nodig om contact op te nemen met de koerier).

E-mailadres.

Afleveradres (plaats, postcode en straat).

Merk en model van de motor (dankzij deze informatie kunnen we de producten sneller voor je selecteren).

2. Bereid de product ID's voor - voordat je contact opneemt met onze hotlinespecialisten, is het de moeite waard om de ID's te controleren van de producten die je wilt bestellen.

Dit zal de besteltijd tot een minimum beperken en de producten zullen je nog sneller worden geleverd. Je vindt de product-ID's in onze online shop. Kijk waar je product ID's kunt vinden.

Als je een Chinese motorscooter of vierwielige quad hebt, meet dan het exacte onderdeel dat je bij ons wilt kopen. Geef de maten aan onze specialist. Kun je dit onderdeel in je hand houden als je spreekt? Mooi, dan kunnen we het beste product voor je kiezen!

3. Bel 0 358 1 792 51 54, druk op "1" op het toetsenbord om door te verbinden met de telefonische bestelafdeling en geef de specialist de ID van de producten die je wilt bestellen.

Houd er rekening mee dat tijdens het motorseizoen het contact opnemen met een specialist langer kan duren dan normaal. We raden je aan om bestellingen te plaatsen in de online shop (kijk hoe gemakkelijk en snel het is!). Lees hier hoe je een bestelling plaatst in de online shop.




Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen in de online shop?




Nee, u hebt geen account nodig om een bestelling te plaatsen in de online shop. We raden u echter wel aan er een aan te maken. Het account is gratis en het duurt slechts enkele ogenblikken om aan te maken. Hiermee krijgt u toegang tot uw bestelgeschiedenis en kunt u sneller volgende aankopen doen in onze online shop.




Zijn alle producten in de online shop beschikbaar?




Bij elk product vind je informatie of we het product op voorraad hebben en wanneer de bestelling ongeveer wordt uitgevoerd. Als de verwerkingstijd van je bestelling langer duurt dan aangegeven op de productkaart, nemen onze specialisten contact met je op.




Zijn de prijzen van de producten in de online shop actueel en definitief?




Ja, de productprijzen in de online shop zijn actuele brutoprijzen en eindprijzen.




Waar vind ik mijn bestelnummer op de kassabon?




Je vindt je bestelnummer onder de streepjescode onderaan de kassabon (zie afbeelding hieronder).




Waar vind ik mijn bestelnummer op de factuur?




Je vindt het ordernummer op twee plaatsen op de factuur: onder de streepjescode in de rechterbovenhoek van de factuur en onder de overzichtstabel van de bestelling in het midden van de factuur aan de linkerkant (zie onderstaande afbeelding).

 




Waarom is een artikel in mijn winkelwagentje uitverkocht?




Het product wordt pas gereserveerd nadat u uw bestelling hebt geplaatst. Maar als het erg populair of het laatste artikel is, kan het op voorraad zijn wanneer je het aan je winkelmandje toevoegt, maar niet meer beschikbaar zijn wanneer je afrekent. We raden u aan uw bestelling snel af te ronden om er zeker van te zijn dat het product bij u aankomt.




Welke documentatie ontvang ik bij de producten die ik bestel?




Bij elke bestelling voegen we een retour/klachtenformulier en een ontvangstbewijs. Producten waarvoor dit vereist is, bevatten instructies en een garantiekaart.