check Gratis verzending vanaf € 119,00
check Retourneren tot 14 dagen
check Betaal over 30 dagen
check Groothandel - B2B

Verzending en levering

Wat zijn de leveringsopties voor mijn bestelling?

 

Wanneer u een bestelling plaatst in onze online winkel of via de telefoon, zijn er verschillende bezorgopties beschikbaar. Bekijk ze en kies de handigste oplossing.

 

 

Wat zijn de verzendkosten in binnen- en buitenland?

 

De verzendkosten variëren afhankelijk van de bestelde producten. U vindt de huidige verzendkosten voor een bepaald product op de productkaart onder de knop "NAAR HET WINKELMANDJE”.

 

Verzending naar het buitenland

 

  • De exacte kosten voor verzending van uw bestelling naar landen binnen de Europese Unie worden berekend wanneer u uw afleveradres invoert tijdens het bestelproces.

  • Houd er rekening mee dat wij geen bestellingen verzenden naar landen buiten de Europese Unie.

 

Wat is de levertijd?

 

De levertijd hangt af van de beschikbaarheid van het product in voorraad. Naast elk product vindt u informatie over de verwachte levertijd (deze vindt u in de tabel onder de knop "NAAR HET WINKELMANDJE"). Als een product niet op voorraad is, kunt u het niet aan uw winkelmandje toevoegen.

 

Wij willen u eraan herinneren dat wij van maandag tot vrijdag van 8:00 tot 17:00 uur werken. Bestellingen die in het weekend of op feestdagen worden geplaatst, kunnen iets langer dan normaal duren om te worden verwerkt.

 

Hoe kan ik profiteren van gratis bezorging van mijn bestelling?

 

De gratis levering geldt alleen voor bestellingen met een afleveradres in Nederland. Als de waarde van de bestelling de drempel voor gratis bezorging overschrijdt, verlaagt het systeem de bezorgkosten automatisch naar 0 EUR.

 

Krijg ik bericht wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?

 

Zodra uw bestelling voltooid is, informeren wij u over de verzending van het pakket en de geschatte levertijd. U ontvangt deze informatie op het opgegeven e-mailadres en telefoonnummer.

 

Kan ik de inhoud van het pakket controleren voordat ik de koerier betaal?

 

Bestellingen worden geleverd door een onafhankelijk verzendbedrijf. De koerier zal niet toestaan dat u het pakket opent voordat u betaald heeft, aangezien het uitsluitend zijn taak is om het pakket intact op het aangegeven adres af te leveren.

 

Ziet u dat het pakket beschadigd is? Open het in het bijzijn van de koerier nadat u betaald hebt en een ontvangstbewijs hebt ontvangen. Als u binnenin beschadigde producten aantreft, krijgt u uw geld terug of ruilt u de producten om voor nieuwe. In geval van afwijkingen stelt de koerier een schaderapport op, dat de basis vormt voor een klacht.

 

Kan een pakket naar een ander adres worden verzonden dan het adres dat ik tijdens de accountregistratie heb opgegeven?

 

Ja, het pakket kan naar een ander adres worden verzonden. Wanneer u uw bestelling plaatst, laadt het systeem automatisch de adresgegevens die u tijdens het registreren van uw account hebt opgegeven. Als u een pakket op een ander adres wilt ontvangen, voert u gewoon het nieuwe afleveradres in wanneer u uw bestelling plaatst.

 

Kan ik een afspraak maken met de koerier voor een specifieke ophaaltijd?

 

U kunt geen specifieke tijd afspreken waarop de koerier uw pakket komt ophalen wanneer u uw bestelling plaatst. Koeriers leveren pakketten tussen 9.00 en 17.00. Sommige koeriers kunnen proberen telefonisch contact met u op te nemen om de leveringsgegevens te bespreken, U krijgt dan de kans om een specifieke levertijd af te spreken.

 

Wat gebeurt er met mijn pakket als de koerier niet op het door mij opgegeven afleveradres is?



Als de koerier niet op het door u opgegeven afleveradres is, gaat het pakket naar een DPD afhaalpunt, waar het 3 dagen op u zal wachten. Na deze tijd wordt het pakket naar ons teruggestuurd.



Hoe wijzig ik de leveringsdatum van een bestelling?



Als u niet thuis bent of om een andere reden het pakket niet kunt ophalen bij de koerier op het adres dat vermeld staat op de dag van levering, kunt u de leverdatum wijzigen op de DPD website.